آ

  • آموزش بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

  • آموزش مهارت‌محور طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

  • آموزش‌وپرورش تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • آینده‌پژوهی اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

ا

  • اخلاق حرفه ‏ای رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

  • ادراک از پیچیدگی شغلی تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

  • ارتقا مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]

  • ارزشیابی تکوینی نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

  • استان سمنان راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • اعضای هیأت علمی طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • اعضای هیئت علمی طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • اقدام پژوهی مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

  • انگیزش شغلی نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]

  • انگیزه کاری مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]

ب

  • بدبینی بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

  • بدبینی سازمانی بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

  • برابری فرصت‏های آموزشی شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • برنامه معلم پژوهنده مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

  • بیمه بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

پ

  • پارادایم انتقادی درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

  • پژوهش آموزشی مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

  • پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • پست‌های مدیریتی مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

ت

  • تاریخ مدیریت آموزشی درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

  • تجارب زیسته تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • تجزیه‏ وتحلیل تعارض تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

  • تحقیق در عملیات نرم تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

  • تحلیل انتقادی سیاست آموزشی تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • تحلیل عاملی اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • تحلیل مضمون اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • تدوین استراتژی تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

  • تسهیل یادگیری طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • توانمندسازی بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

  • توانمندسازی طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • توانمندسازی معلم تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • توسعه پایدار تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • تئوری تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

ج

  • جنسیت بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

خ

  • خودکارآمدی نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

  • خودکارآمدی خلاق تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

د

  • داده کاوی فازی طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • دانشگاه مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

  • دانشگاه بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

  • دانشگاه فرهنگیان رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

  • درام تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

ر

  • راهکارهای تسهیل‌کننده راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • رضایت‌مندی شغلی نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]

  • رفتار نوآوری پیش‌دستانه تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

  • رهبری اخلاقی نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]

  • رهبری مشترک تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

  • روانشناسی مثبت مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

س

  • ساختار سازمانی مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

  • ساخت دهی مسئله تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

  • سبک مدیریت مدیران رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

  • سکوت سازمانی رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

ش

  • شاخص‏های نابرابری شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • شایستگی‌ اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • شایستگی دیجیتال مدیران اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • شبکه عصبی طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • شرکت پالایش نفت تهران تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

ع

  • علی علاقه‏بند درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

  • عملکرد مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]

  • عملکرد کارکنان تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

  • عوامل زمینه‌ای نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

  • عوامل فردی نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

ف

  • فرآیند یاددهی-یادگیری طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • فرآیند جذب طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • فضائل و توانمندی‌های شخصیت بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

  • فضیلت سازمانی مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

  • فضیلت مدار مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

ک

  • کارکنان ستادی بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

  • کارمندان اداری مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

  • کیفیت کاری مدیران مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]

م

  • مدارس طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • مدارس ابتدایی طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • مدارس یادگیرنده طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • مدارس چند‌پایه تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • مدارس دوره ابتدایی شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • مدارس دولتی طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • مدیران تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • مدیران زن طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • مدیران موفق تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • مدیریت مدرسه درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

  • مدرسه مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

  • مرکز یادگیری طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • مشارکت معلّمان راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • معلمان نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

  • معلمان دوره متوسطه نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]

  • منابع انسانی بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

  • منتورینگ تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

  • منتورینگ الکترونیکی تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

  • مهارت ارزش‌آفرین طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

  • مهارت انسان‌ساز طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

  • موانع اجرای طرح مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

ن

  • نابرابری آموزشی شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • نیاهای واقعی جامعه طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

و

  • ویژگی ‏های روان‏سنجی بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

  • ویلیام فاستر درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

ه

  • هیجانات مثبت تدریس بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

  • هیجانات منفی تدریس بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

ی

  • یادگیری طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • یادگیری طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

login